-
Wat zijn de belangrijkste kenmerken van mobiele CMMS-toepassingen?
De mobiele CMMS-oplossingen van CARL Source komen tegemoet aan de nieuwe uitdagingen van de digitalisering van onderhoud, met name door het mogelijk te maken om:
Uitgebreid, interactief veldbeheer
Met mobiele CMMS-toepassingen heb je in realtime toegang tot apparatuurgegevens, zodat je direct ter plaatse werkzaamheden kunt uitvoeren. Ze maken het eenvoudig om informatie te verzamelen, apparatuurbestanden aan te maken of te wijzigen en technische documenten te raadplegen (plannen, geschiedenis, kennisgevingen). Navigatie vindt plaats via zowel grafische als geografische interfaces, waardoor het eenvoudig is om bedrijfsmiddelen te lokaliseren.Beheer van interventies en voorraden
Technici kunnen onderhoudswerkzaamheden (preventief, curatief, reglementair) raadplegen en uitvoeren, rapporten invoeren, interventieaanvragen beheren en de voortgang ervan in realtime volgen. Het voorraadbeheer wordt vereenvoudigd dankzij de invoer, uitvoer, overdrachten en voorraden met barcode of RFID, terwijl de traceerbaarheid van verbruikte onderdelen wordt gegarandeerd.Mobiliteit, diagnostiek en synchronisatie
De toepassingen bevatten native mobiele tools zoals foto’s maken, spraakdictee en NFC-lezen om veldgegevens te verbeteren. Ze werken ook in uitgeschakelde modus, zodat gegevens buiten het netwerk kunnen worden ingevoerd, met automatische synchronisatie zodra de verbinding wordt hersteld. Tot slot bieden ze gecentraliseerde supervisie voor het bijwerken, beveiligen en bewaken van mobiele terminals. -
Is CARL Source CMMS beschikbaar op mobiel?
CARL Berger-Levrault biedt het volgende aan 2 CMMS tools voor smartphones en tablets.
We gebruiken CARL Touch, een mobiele onderhoudstoepassing waarmee werkbonnen, interventies, voorraden, inventarissen en ontvangstbewijzen kunnen worden beheerd en waarmee toegang kan worden verkregen tot details van apparatuur of gebouwen.
Aan de andere kant van de keten vinden we CARL Flash, een ticketingtoepassing waarmee aanvragen voor interventies of werkzaamheden rechtstreeks vanaf een smartphone of tablet kunnen worden ingevoerd: met de toepassing kunnen aanvragers tickets invoeren vanaf hun telefoon, die vervolgens naar CARL Touch of CARL Flash worden verzonden. CARL Source of CARL Touch voor verwerking.
-
Hoe kunnen mobiele CMMS-toepassingen worden gebruikt om de dienstverlening aan bewoners en klanten te verbeteren?
We zijn allemaal op zoek naar interventie!
Voor IT- of bouwproblemen, werkaanvragen, enz.
CARL Flash is de oplossing voor het invoeren van werkaanvragen of interventies, ook voor bewoners, gebruikers, enz.Dankzij de ergonomie en het gebruiksgemak van CARL Flash kunnen tickets snel en eenvoudig worden ingevoerd.
Aan de andere kant van de keten gebruikt een technicus met behulp van
CARL Touch gebruikt de onderhoudsaanvraag of -opdracht die door zijn team is voorbereid. Dankzij zijn mobiele applicatie wordt hij naar de onderhoudslocatie geleid en kan hij ingrijpen om het probleem snel op te lossen. -
Kan CARL Touch zonder training worden gebruikt?
CARL Touch, het on-board CMMS voor telefoons en tablets, kan zonder training worden gebruikt, net zo gemakkelijk als een traditionele mobiele applicatie. Het is echter wel mogelijk om ondersteuning te krijgen om de fijne kneepjes van het vak onder de knie te krijgen.
Daarnaast kunnen onze consultancy teams je ook helpen bij het opzetten van de mobiele applicatie, zodat eindgebruikers deze zo naadloos mogelijk kunnen gebruiken !
-
Kunnen gebruikers alleen de mobiele applicaties van CARL Source CMMS gebruiken?
Ja en nee!
Voor technici in het veld is het mogelijk om een
mobiele applicatie te gebruiken als CMMS-tool, omdat onze mobiele oplossingen alle nuttige functies hebben.
omdat onze mobiele oplossingen over alle nuttige functies beschikken.
De technicus logt ’s ochtends in en ontvangt zijn onderhanden werk van die dag of zijn planning voor de week, zonder dat hij daarvoor naar CARL Source op de computer hoeft te gaan.Hetzelfde geldt voor bellers, die hun smartphone zullen kunnen gebruiken om verzoeken in te dienen en verzoeken om hulp op te volgen, zonder dat ze een pc hoeven te gebruiken.
Toch blijft toegang tot het CMMS essentieel, zodat elke gebruiker een andere actie kan uitvoeren dan de acties die hij vanuit zijn mobiele applicatie beheert.
Woon een demonstratie bij
Wilt u meer weten over onze CMMS-oplossingen?
Boek vandaag nog uw demonstratie!