Woon een demonstratie bij

Wilt u meer weten over onze CMMS-oplossingen?
Boek vandaag nog uw demonstratie!

     

     



    Termen en voorwaarden

    Door dit vakje aan te kruisen verklaar ik kennis te hebben genomen van de voorwaarden die van toepassing zijn op de verwerkingen van mijn persoonsgegevens en deze te aanvaarden.

    • De voorwaarden tonen

      Een deel van de informatie die u meedeelt in bovenstaand aanvraagformulier voor documentatie betreffen persoonsgegevens. Wij informeren u dat deze persoonsgegevens verwerkt worden door CARL Software die onderworpen is aan ons beleid inzake bescherming van persoonsgegevens. Met betrekking tot de verzending van dit formulier zullen uw gegevens gebruikt worden door CARL Software om commerciële contacten te leggen, om u informatie te versturen die u ons gevraagd hebt, of meer algemeen, informatie over onze events, producten of diensten. Ze worden bewaard gedurende een periode van 3 jaar vanaf hun verzameling en zijn bestemd voor de commerciële en communicatieteams van CARL Software. Door ons te contacteren via dit formulier stemt u in met het gebruik en de bewaring van uw persoonsgegevens voor bovenvermelde doeleinden en duur. Overeenkomstig de toepasselijke regelgeving beschikt u over een toegangs-, verbeterings-, overdraagbaarheids-, verwijderingsrecht van uw persoonsgegevens en over het recht een beperking van de uitgevoerde verwerking te vragen.Deze rechten evenals hun toepassing worden toegelicht in het beleid inzake bescherming van persoonsgegevens

    Diensten
    3 serviceniveaus om u elke dag te ondersteunen met uw CARL Source CMMS

    Diensten & ondersteuning
    Profitez de votre solution avec  nos services sur mesure

    Haal het meeste uit uw oplossing met  onze services op maat  

    Persoonlijke toegang tot het klantengedeelte (tutorials, FAQ’s, webinars, enz.).

    Inclusief “Standaard” ondersteuning

    Een supportteam dat 24 uur per dag beschikbaar is en toegang tot onze User Club.

    Inclusief “Geavanceerde” ondersteuning

    Een Customer Success Manager en technische ondersteuning die 7 dagen per week beschikbaar is.

    Services & support : Standard
    Het beetje extra 

    De generatieve kunstmatige intelligentie van CARL AI.Gen beantwoordt al je vragen met gemak.

    Geavanceerde ondersteuning

    Persoonlijke toegang tot de klantenzone voor onafhankelijke training (tutorials, FAQ’s, webinars, enz.).

    • Technische ondersteuning is telefonisch beschikbaar van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.00 tot 17.00 uur.
    • Een persoonlijk klantengedeelte waar je al het laatste nieuws kunt volgen en je contracten kunt beheren.
    • Een complete documentaire database om je zelfstandig op te leiden: veelgestelde vragen, handleidingen en technische documentatie.
    • Toegang tot een breed scala aan bronnen om je op weg te helpen: feedback van andere gebruikers, webinars over de nieuwste innovaties en whitepapers.

    Geavanceerde ondersteuning

    Een supportteam dat 24 uur per dag beschikbaar is en toegang tot onze gebruikersclub.

    Inclusief “Standaard” ondersteuning

    • Een supportteam dat 24 uur per dag (8.00 – 18.00 uur) beschikbaar is om al je vragen te beantwoorden.
    • Technische ondersteuning beschikbaar per telefoon.
    Services & support : Advanced
    Het beetje extra  

    Een uitnodiging voor de CARL Gebruikersclub: 2 dagen om andere gebruikers te ontmoeten, met onze teams te praten en meer te weten te komen over onze volgende innovaties.

    Services & support : Premium
    Het beetje extra  

    Een persoonlijke presentatie van de product roadmap gericht op jouw behoeften.

    Premium ondersteuning

    Een Customer Success Manager en ondersteuning die 7 dagen per week beschikbaar is.

    Inclusief “Geavanceerde” ondersteuning

    • Technische ondersteuning is 7 dagen per week, 365 dagen per jaar telefonisch beschikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
    • Aanvragen verwerkt in minder dan 1 uur.
    • Een toegewijde Customer Success Manager voor optimale ondersteuning en voortdurende klanttevredenheid (beschikbaar in het Engels of Frans).
    • Persoonlijk advies op basis van uw gebruik van de oplossing van uw Customer Success Manager.
    • 2 mensen uitgenodigd voor de CARL Gebruikersclub.

    Wilt u meer informatie over onze onderhoudsoplossingen en services op maat?