Organisatie van de interne bedrijfsmiddelens

Organisatie van de interne bedrijfsmiddelen - CMMS
  • Monitoring van de activiteit via het interventieproces: technische expertise, uitgevoerde operaties, verplaatsingen van artikelen, duur van de interventie, enz.
  • Meting van bestede tijd exclusief interventies: reizen, training, reiniging, enz.
  • Grafische planning van middelen en materialen: toewijzing van interventies via een winkelwagentje, verplaatsing en permutatie van middelen of materiële middelen door middel van drag & drop, aanpassing aan de bedrijfscontext: inachtneming van beschikbaarheidskalenders, bevoegdheden.
  • Interoperabiliteit van de planning met de applicaties voor het beheer van Human Resources.

Controle van de onderaanneming

  • Beheer van alle soorten aanvragen: aankoop van specifieke diensten, ondertekening van servicecontracten (telefonie, toegangscontrole, liften, groenvoorzieningen, enz.), onderhandelingen van markten met vooraf bepaalde tarieven.
  • Objectieve meting van de prestaties en winstgevendheid van uw toeleveringscontracten.
  • Gepersonaliseerd toegangsportaal en menu aangepast aan de taken van elke dienstverlener.

Associatie van klanten

  • Referentiesysteem van klanten.
  • After Sales Service (SAV) proces: offerte gelinkt aan het interventieproces.