Activiteiten analyseren

  • Aanpasbaar welkomstportaal (memo’s, rapporten, favoriete functies, kaarten, vignet- of grafische indicatoren, enz.) in relatie tot het gebruikersprofiel (zorgcentra, onderhoudsactoren, externe dienstverleners, magazijnmedewerkers, enz.) om de toegang tot informatie en besluitvorming te vereenvoudigen.
  • Volledige aanpasbare full text zoekopdracht (gegevens of functies) om de navigatie te versnellen.
  • Bevat een uitgebreide bibliotheek van bewerkings- en analyserapporten: een dashboard voor de activiteit; ABC-verdeling van de interventiekosten per technische percelen of gebouwen; tevredenheid van bewoners (responsiviteit, SLA, …); monitoring van het verbruik; kosten per vierkante meter; beschikbaarheid van de lokalen.
  • Aanpasbare samenstelling van dashboards met behulp van standaard of gepersonaliseerde indicatoren in relatie tot profielen: zorgcentrum, technici, magazijnbedienden, dienstverleners, enz.
  • Kostenbeheersing georganiseerd per boekjaar ten aanzien van uw organisatie (Polen, gescheiden financiële rapportage, UF), volgens de drie assen van het boekhoudmodel: kostprijsboekhouding, beheerscontrole, overheidsboekhouding.